מלכה באיה חוזרת לבמה! אורח מיוחד גיא מר (הדג נחש)
01/07/2026 20:30
אחרי שנים של שקט – מלכה באיה חוזרת לבמה☀️ עם אורח מיוחד גיא מר (הדג נחש)
להקת הגלישה שמלווה את תרבות הים והסרף בישראל כבר כמעט 30 שנה חוזרת לערב חד פעמי של גרוב, פסיכדליה, רגאיי, רוקנרול והמון נשמה 🌊
על הבמה
אורח מיוחד: גיא מר (הדג נחש)
אסף שלם
גיא סטריער
רון אפרתי
ליאור יצחקי
את הערב יפתח:
DJ MooDojo
עם מוזיקה מנענעת בין רגאיי, פאנק, סול, דאב וגרובים מרחבי העולם.
מכירה מוקדמת: 80 שקלים
מחיר בקופה: 100 שקלים
הכניסה לכל הגילאים!
1.7 אוזן ת״א | דלתות 20:30
